30 januari 2015

Mediaplanet start grootse campagne over Live Communication

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

LIVE COMMUNICATION - In samenwerking met CLC Vecta wordt op 5 maart de crossmediale campagne Live Communication gelanceerd. Een initiatief van Mediaplanet. De kick-off van de campagne vindt plaats met een special gedistribueerd door Het Financieele Dagblad.

Verdere partners in dit initiatief zijn oa. IDEA, World Forum, Dechesne & Boertje, het Genootschap voor Eventmanagers en EventBranche.nl. Een campagne gericht op de CEO’s, Marketeers en Event managers, over hoe de Live Communication optimaal benut kan worden. Aan de hand van dynamische gesprekken met de top van de sector, cliënt cases en een expert panel worden de laatste ontwikkelingen / trends uiteen gezet. Enkele onderwerpen die reeds aanbod komen zijn: samenwerkingen in de sector, het belang van citymarketing voor het aantrekken van internationale events, ROI uit events, virtuele mogelijkheden voor optimalisatie van events, de waarde creatie door toeleveranciers en ism EventBranche.nl een artikel over de gevolgen van de werkkostenregeling.

Op 5 maart aanstaande zal naast de special ook het online platform www.livecommuniceren.nl gelanceerd worden. Hierop zijn verdiepingen, videomateriaal, extra artikelen terug te vinden. Verder wordt met behulp van diverse tools de interactie met de bezoekers aangegaan.

Indien u waardevolle content of een commerciële boodschap heeft die niet mag ontbreken richting de zakelijke markt dan kunt u contact opnemen met Dirk Pieterse, Mediaplanet (06-273 999 22, dirk.pieterse@mediaplanet.com).