Mocht u het nog niet meegekregen hebben: EventBranche.nl organiseert met een grote groep partners en sympathisanten op dinsdag 9 december in De Broodfabriek Rijswijk Dag van het Evenement. Met sprekers en cases van Twitter, Heineken, de Bijenkorf, Cor Hospes, Tim Meuleman en de ROI van events heeft het ochtendcongres een line-up waarmee we maar 1 doel hebben: opdrachtgevers (markteers/communicatieprofessionals van bedrijven en overheidsinstellingen) de impact bloot leggen van eventmarketing binnen de marcom-mix. Met inmiddels 400 (!) aanmeldingen voor het congres lijkt een nieuwe groep marketeers haar interesse in ons vakgebied te tonen. Daarom zijn wij ook erg blij dat 1 van onze partners voor die dag kan inspringen op de vraag van enkele bezoekers: hoe richt ik mijn live kanaal in. Om die vraag te beantwoorden maakt Martin Stemerdink van Party Rent het congres compleet.
Martin Stemerdink
De kracht van live-communicatie is beleving, maar daarvoor moet je een eigen ‘kanaal’ creëren. Hoe bepalend zijn inrichtingsconcepten in deze context voor grote merken?
Martin Stemerdink is Nederlander en werkt als COO bij de Party Rent Group AG in Berlijn. Met ruim 15 jaar ervaring in de live-communicatie begeleidt hij internationale key-accounts bij het vormgeven van hun live-kanaal. Waar andere vormen van marketing gebruik maken van bestaande kanalen als massa media of social media, moet een eventmarketeer zijn eigen kanaal vormgeven. Een powersessie over het effectief inrichten van evenementen.
Het congres is alleen voor opdrachtgevers toegankelijk, maar als branchegenoot bent u natuurlijk ook van harte welkom tijdens #DVHE en wel vanaf 14.00 uur voor de grootste EventBranche Borrel en inspiratievloer ooit voorafgegaan door een korte plenaire sessie van 14.30 tot 15.00 uur.