19 juni 2007

Marketing campagne Ahoy doorslaand succes

Rubrieken

In het kader van een marketing campagne, heeft Ahoy Rotterdam in samenwerking met haar ondersteunend bureau Hokra een, naar eigen zeggen, “geweldig idee” uitgewerkt, namelijk "Een persoonlijke boodschap van Lee Towers" 

De afgelopen weken hebben zo’n 100 corporate bedrijven, met name uit de "groot-regio" Rotterdam een tweetal ludieke boodschappen ontvangen. Eerst ontvingen zij een doosje met gouden microfoon, een foto van Ahoy en de tekst: “Ziet u zich al in Ahoy staan?”. Daarna ontvingen zij een CD met een gepersonaliseerde boodschap van ‘Mr. Ahoy’ Lee Towers.

Deze week zijn alle bedrijven door Ahoy’s Sales nagebeld. De reacties op deze actie zijn volgens Ahoy overweldigend, “vooral het persoonlijke tintje aan deze mailing wordt door velen als zeer positief en ludiek ervaren”. En wanneer de bedrijven aangeven meer te willen weten over Ahoy’s congres- en vergadercentrum, ontvangen zij nog een 3e attentie.

Lee Towers wenste zelf voor deze campagne geen geld te ontvangen. In plaats daarvan stelde hij een gift van Ahoy aan de Daniel den Hoed Kliniek in Rotterdam op prijs. Op 4 juni jongstleden hebben Caroline de Maar en Susanne Blaas van Ahoy deze cheque aan de kliniek overhandigd.