In het kader van een marketing campagne, heeft Ahoy
Rotterdam in samenwerking met haar ondersteunend bureau Hokra een, naar eigen
zeggen, “geweldig idee” uitgewerkt, namelijk "Een persoonlijke boodschap van Lee
Towers"
De afgelopen weken hebben zo’n 100 corporate
bedrijven, met name uit de "groot-regio" Rotterdam een tweetal ludieke
boodschappen ontvangen. Eerst ontvingen zij een doosje met gouden microfoon, een
foto van Ahoy en de tekst: “Ziet u zich al in Ahoy staan?”. Daarna ontvingen zij
een CD met een gepersonaliseerde boodschap van ‘Mr. Ahoy’ Lee
Towers.
Deze week zijn alle bedrijven door Ahoy’s Sales nagebeld.
De reacties op deze actie zijn volgens Ahoy overweldigend, “vooral het persoonlijke tintje aan deze
mailing wordt door velen als zeer positief en ludiek ervaren”. En wanneer de
bedrijven aangeven meer te willen weten over Ahoy’s congres- en vergadercentrum, ontvangen zij nog een 3e
attentie.
Lee Towers wenste zelf voor deze campagne geen geld te ontvangen. In plaats
daarvan stelde hij een gift van Ahoy aan de Daniel den Hoed Kliniek in Rotterdam
op prijs. Op 4 juni jongstleden hebben Caroline de Maar en Susanne Blaas van
Ahoy deze cheque aan de kliniek overhandigd.