
MARKETING COMMUNICATIE AWARD - Chief chocolate officer van Tony’s Chocolonely Henk Jan Beltman is, tijdens de Dutch Marketing Awards in het Tropeninstituut in Amsterdam, uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2016. Dat meldt het kennisplatform voor marcomprofessionals van Adfo Group, Adformatie.nl, één van de organisatoren van de award.
De jury van Marketeer of the Year kende de prijs toe aan de marketeer die creativiteit en idealisme koppelt aan succesvol ondernemerschap.‘Bij Tony’s Chocolonely zijn organisatie en merk volledig één. Het merk is razendsnel gegroeid en zeker niet door de goedkoopste in de markt te zijn. Beltman heeft duidelijk laten zien dat er nog ruimte is (in een overvolle categorie) voor idealisme en bewustzijn bij de consument', aldus het jurycommentaar.
Winnaars in de andere categorieëen:
Marketing Company of the Year: Bijenkorf
Marketing Launche of the Year: Vandebron
Marketing Next: Dopper
Internal Branding Company of the Year: Coolblue
>> Bekijk hier het volledige artikel over de Dutch Marketing Awards 2016