Maike Dooper, algemeen manager van MOVE, is
verkozen tot bestuurlid van branchevereniging DFMA. De uitverkiezing
vond vorige week plaats tijdens de algemene ledenvergadering van DFMA
- Dutch Field Marketing Association.
Branchevereniging DFMA is er voor bedrijven die zich
bewegen in de Nederlandse fieldmarketingindustrie. Namens MOVE maakt Maike
Dooper zich sterk voor de ontwikkeling en verdere professionalisering van de
promotiebranche in Nederland.
Promotie projecten
'Een rol die goed aansluit bij de doelen van de DFMA. De doelstellingen
voor 2008 zijn progressief en innovatief en liggen in de lijn van de visie van
MOVE', aldus Dooper. Binnen de fieldmarketing industrie heeft Dooper haar
strepen verdiend met verscheidende promotionele projecten voor Red Bull, Nintendo, Sony
Playstation, IKEA en Nike.
Zelfregulering
Belangrijkste doelen van de DFMA zijn kennisdeling, belangenbehartiging en
de verdere ontwikkeling van het vakgebied. Ook heeft de DFMA het voortouw
genomen in de zelfregulering van de sector. Zij treedt op als gesprekspartner
naar overheidsinstanties om bij te dragen tot een goed stelsel van regels,
waarin de belangen van alle partijen evenwichtig tot uitdrukking
komen.