
Dit werd vlak na de overname van NFGD, door media enterpreneur Francois Hobma, bekend gemaakt.
'Sinds ik in deze branche werkzaam ben, ken ik de NFGD al. Het is een icoon in de AV-markt en altijd wegbereider geweest. Ik vind het dan ook een eer om m'n kennis en enthousiasme nou juist hier met de collega's te gaan delen. Er zijn zoveel interessante trends die erom vragen snel nader uitgewerkt te worden. De hele markt verandert en Francois heeft het lef mee te gaan in de nieuwe bewegingen, waardoor ik er niet aan twijfel dat de NFGD haar rol weet uit te bouwen. En als ik dan gevraagd wordt de uitdagingen te helpen aanpakken, weet ik wat me te doen staat', aldus Marc Lubberts.
Lubberts maakt de overstap van Bourgonje waar hij bijna 8 jaar succesvol Operational Manager is geweest. Daarvoor werkte hij bij branchegenoten Flashlight en Hulskamp in leidinggevende en commerciële functies. Met 25 jaar ervaring is zijn marktkennis van de segmenten waarin de NFGD opereert enorm te noemen.