11 september 2008

Love City Life concept voor groeiende Eden City Hotels

Door Marja Tan

Rubrieken

De Eden Hotel Group presenteert zich op de zakelijke- en vrijetijdsmarkt met een heel nieuw concept: Love City Life. Dit concept werd 10 september gelanceerd in elf steden door het hele land.

Vlnr Marc Horsmans( Amsterdam Congres Bureau), Sjoerd Dijkstra (oprichter Eden Hotel Groep), Stefan Diender ( directeur ATCB) en Leon Dijkstra (algemeen directeur Eden Hotel Groep)

Met de nieuwe positionering Love City Life wil Eden City Hotels hun gasten nu nog meer bieden. Hierbij staat ‘Love’ voor de liefde voor steden, ‘City’ voor de centrale locaties en de kennis over deze steden en met ‘Life’ laten de Eden City Hotels zien dat zij het beste uit het leven halen voor iedereen. De visie die zij hierbij hebben opgesteld is dat de Eden City Hotels geloven dat steden unieke kansen bieden voor plezier, inspiratie en nieuwe ervaringen.

Het personeel speelt een grote rol in de rebranding van het merk en het Love City Life gevoel in alle Eden City Hotels. Eden City Hotels spreekt hier van ‘Het Eden type’. Director of Operations Frans Wientjes legt uit: “Onze medewerkers zijn attent en betrokken. Ze zijn, ongeacht hun leeftijd, jong van geest, houden van hun vak en hebben plezier in hun werk. En wat heel belangrijk is: zij kennen de stad op hun duimpje.“ Bij de nieuwe fotografie voor het gehele concept is er dan ook voor gekozen om de eigen medewerkers als model te gebruiken.