
Met de mobiele websites hoopt Louvre Hotels Group beter aan de behoeften van haar gasten te voldoen. Steeds meer consumenten zoeken en boeken hotels met behulp van hun smartphone of tablet. De lancering stelt de hotelketen in staat om het aantal kanalen waarop gasten informatie zoeken en reserveringen doen te verbreden.
Gebruikers hebben snel toegang tot de informatie die zij op de mobiele websites zoeken. Informatie over de locatie, foto’s, prijzen en hoteldiensten zijn allemaal terug te vinden. Daarnaast is het mogelijk om via click-to-call rechtstreeks in contact te komen met een klantadviseur en hebben gasten de mogelijkheid om hotels direct te boeken.
Chinmai Sharma, Vice President distributie en opbrengsten bij Louvre Hotels Group verklaart: 'Deze lancering is opnieuw een belangrijke stap in onze digitale strategie. Wij zien een snelle groei in al onze mobiele platformen. Consumenten gebruiken steeds vaker hun smartphone en andere mobiele apparaten om reizen te zoeken en boeken. Momenteel zitten we midden in de tijd van de M-marketing, beter bekend als mobiele marketing tijdperk. Louvre Hotels Group blijft grote investeringen op dit gebied maken. De volgende stap is om speciale apps voor elk van onze merken te lanceren die onze overkoepelende app ‘HotelForYou’ goed aanvullen.'