
De nieuwe zakelijke partners hebben hun zinnen gezet op een online beleving waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Gerdie Schreuders (LiveOnlineEvents, marketing, design en presentatie): 'Ik heb een passie voor live communicatie, daarom wil ik graag ontdekken hoe ‘’warm’’ je een online event kunt maken.' Deelnemers kunnen een live stream volgen (kijken), krijgen een speciaal samengestelde playlist via Spotify (luisteren), maken samen met een live chef in de studio een lunchgerecht (ruiken, proeven) en aan het einde van de dag kunnen zij nog een humorworkshop volgen (voelen).'
Bovendien vullen online deelnemers gedurende de dag hun eigen virtuele goodie bag.
'Online engagement is voor mij de kern van een hybride evenement', aldus Hub Urlings
(Ystreams.tv, marketing, design en techniek). 'Daarom hebben we veel programma-onderdelen waar online deelnemers met elkaar en met ons in gesprek zijn. Zoals een online pitch van Amsterdamse evenementenlocaties en veel Q&A’s met eventexperts. Bezoekers en exposanten op de beursvloer kunnen via het concept van ‘’open camera’’ met online deelnemers communiceren. We hebben er ontzettend veel zin in, we hebben een goed team, iedereen reageert enthousiast en wil meedoen om het bereik van Evenementen Contact echt fors online uit breiden. Tegelijkertijd is het ook reuze spannend en zijn er tal van uitdagingen op het gebied van techniek, de interactie met de online bezoekers en de internetverbinding op locatie. Een echte première dus!'
Link naar de live stream: www.evenementcontact.nl/live
Twitter: #ec12live
Programma: van 10 – 18 uur met pauzes, zie programma op de website vanaf woensdag of meld je gratis aan voor instructies via bovenstaande link.