
Als creatief communicatiebureau met een grote liefde voor live, vroeg effectgroep de aanwezige eventprofessionals tijdens event14 waar hun eventhart sneller van ging kloppen. De bezoekers werd in het gangpad gevraagd de slogan “Liefde voor Live is…” af te maken. De leukste, creatiefste, grappigste of meest bijzondere selfie maakte kans op twee kaarten om North Sea Jazz live bij te wonen. Inmiddels zijn uit de vele selfies twee winnaars gekozen. Gefeliciteerd:
Hans Pluijms, Professionals4Fasion:
“Liefde voor Live is…
Gedrag positief beïnvloeden!”
Dieuwertje de Koning, Event Department:
“Liefde voor Live is…
Dronken worden van adrenaline!”

Omdat effectgroep verder wil kijken dan haar eigen bureau, vroeg zij diverse standhouders naar hun Liefde voor Live. De gemaakte foto’s zijn te vinden op de Facebook pagina van effectgroep. De kracht van Live op een bordje. Bekijk de foto’s zelf en deel vervolgens jouw liefde voor live met heel veel anderen! Oftewel: “Liefde voor Live is…Samen successen vieren!", aldus effectgroep.
