29 augustus 2008

Libéma Beurzen & Evenementen breidt team uit met twee accountmanagers

Door Marja Tan

Rubrieken

Libéma Beurzen & Evenementen heeft het centrale salesteam, dat zich bezighoudt met de verhuur van acht Nederlandse beursaccommodaties, uitgebreid met een tweetal accountmanagers. Esther Hoosemans en Peter Gerrits gaan zich samen actief richten op de zakelijke markt.

Libéma Beurzen & Evenementen gaat zich actiever focussen op de zakenmarkt met partijen die bijvoorbeeld een grootschalig personeelsevent of een relatiedag willen organiseren. Kortgeleden traden daarom Esther Hoosemans en Peter Gerrits toe tot het centrale salesteam.

Hoosemans heeft een achtergrond in marketing en communicatie binnen de wereld van motivatie- en loyaliteitsvraagstukken voor luxe merken als Audi, Porsche en Jaguar.

Gerrits heeft door het vervullen van marketing- en salesmanagerfuncties ervaring opgedaan bij Unilever, Albert Heijn en Quality Bakers. Bovendien was hij vier jaar projectleider van het loyaliteitsprogramma voor medewerkers van supermarkten, ‘The Big Night van Unilever’. Gerrits heeft ruime ervaring in de organisatie van personeelsfeesten, teambuildingactiviteiten en B-to-B relatiemanagement.