Leergang Strategisch Event Management

06-10-2020 - Live events, online events én hybride Events kunnen van grote waarde zijn voor zowel organisatie als bezoeker. Maar om dit potentieel te ontsluiten is een strategische aanpak noodzakelijk. De kracht van ontmoetingen (ook online) komt tot zijn recht als deze voortkomen uit strategie en zijn ingebed in de cultuur van de organisatie. Daar is nu een 2-daagse leergang voor samengesteld.

Professor Ed Peelen, Marco Mossinkoff PhD en vakexperts Daan Noordeloos, Marike Dragt en Maayke Könemann leren je:
 
✔ Het belang van een goede event strategie
✔ Een concrete aanpak voor strategisch event management ✔Het kunnen doorgronden van een cultuur
✔ Het bottom-up ontwikkelen van een event-concept vanuit een strategie
✔ Wat zijn de belangrijkste basisbegrippen binnen *customer experience zoals customer journey,CX design, CX strategie, CX meting en een praktijkcase CX
 ✔ Inzicht in de customer journey van een deelnemer aan events
✔ Een dieper inzicht in de effectiviteit van een event
✔ Het kunnen pitchen van een event-concept aan de relevante stakeholders

De leergang is op 2 en 9 februari 2021.

>> Meer informatie, de studiehandleiding en inschrijven
 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Marketing Generation

    Wij zijn specialist in live communicatie en weten met onze concepten en events mensen te raken en waardevolle...
  2. Bureau voor Evenementen

    Bureau voor evenementen is een nononsense evenementenbureau die haar tijd vooruit is. Het goede van traditionele...
  3. UP Events

    Bij UP Events kom je voor de beleving. Na één bezoek wil je meer. En als je terugkomt krijg je weer iets nieuws!
  4. D&B Eventmarketing

    D&B Eventmarketing helpt organisaties hun dromen en ambities te realiseren.
  5. Tio University of Applied Sciences

    Wil jij ook evenementen organiseren? Word een talent in het organiseren van evenementen met de hbo-opleiding Hotel-...

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners