
EVENEMENTENLOCATIE BUNGALOWPARK - Commercieel directeur Bas Hoogland van Landal GreenParks is deze week door onderzoeksbureau Marketresponse uitgeroepen tot ‘Mr. Klantvriendelijkheid 2014’ voor zijn inspanningen op het gebied van klantvriendelijkheid.
Foto: Twitter / @bashoogland
Hoogland heeft ook binnen de eventbranche naam gemaakt, mede door zijn zeer actieve en originele tweets heeft hij op Twitter meer dan 19.500 volgers. De award, die voortaan jaarlijks wordt uitgereikt, werd hem overhandigd tijdens de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014.
Landal GreenParks, bungalowparken en evenementenlocaties, is vier jaar achtereen binnen de top 5 van meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland geëindigd en werd bovendien daarbij steeds uitgeroepen tot branchewinnaar in de categorie Leisure. De wijze waarop Bas Hoogland zich altijd persoonlijk inspant om klantvriendelijkheid uit te dragen, heeft hem nu de onderscheiding ‘Mr. Klantvriendelijkheid’ opgeleverd.