
Bron en fotocredits: Master in Event Management
We leven in een digitale wereld, waarin prospects tegenwoordig bijna alle benodigde informatie online voorhanden hebben om hun aankoopproces te doorlopen. Hierdoor verloopt 60% van de sales cycle in de B2B online en hebben prospects minder vaak of pas later in het aankoopproces persoonlijk contact met de salesmanager. Dit vraagt om een andere rol van marketing en sales in het aankoopproces van prospects, ook binnen de evenementenbranche. Centraal binnen deze training, speciaal ontwikkeld voor voor Sales managers, commercieel directeuren, (key)accountmanagers en ondernemers die werkzaam zijn in bedrijven die raakvlak hebben met de evenementenbranche, staan bewezen strategieën en aanpak gericht op de veranderende rol van marketing en sales in het toenemende digitale aankoopproces.
Wanneer: 9 en 16 februari 2017, beide dagen tussen 10:00 - 14:30 uur
Locatie: Let's Go Active, Rokkeveenseweg 30A, 2712 XZ Zoetermeer.
Kosten: Last minute prijs: € 500,-- per deelnemer
(incl. deelnamecertificaat, koffie/thee/fris/lunch en excl. lesmateriaal en
BTW)
Aanmelden: Klik hier
Deze leergang, van Master in Event Management, is tot stand gekomen in samenwerking met Let’s Go Active - the Hospitality Company en Hospitality Sales Marketing Association International (HSMAI).