
Statiegeld Nederland creëerde dit jaar een speciale Koningsdagactie, met rapper Donnie in de hoofdrol

De 'Holle Dolle Donnie' was een verwijzing naar de bekende Holle Bolle Gijs uit de Efteling. Met de activering wilde Statiegeld Nederland consumenten op een leuke manier aanmoedigen om hun blikjes en flessen in te leveren. Door hun statiegeld in te leveren bij de Holle Dolle Donnie, dragen mensen op Koningsdag niet alleen bij aan een schoner milieu, maar doneerden ze ook hun statiegeld aan daklozen.
De Holle Dolle Donnie was bereikbaar per boot en ook voor voetgangers. Unlimited Productions verzorgde de productie en logistiek. De activering met de Holle Dolle Donnie was een succesvolle samenwerking met onze opdrachtgever Gardeners.
Bron: Unlimited Productions (Facebook)
Speciaal voor Koningsdag 2024 lanceert GiG de Orange Anthem met een verfrissende orange smaak om de ultieme Koningsdag mee te beleven. Bob: ‘De Orange Anthem vliegt de deur uit en dat is mooi om te zien. Dat snap ik ook wel, want de verbeterde smaak is, al zeg ik het zelf, nu nog lekkerder. Dat is trouwens iets wat we altijd horen dat onze smaken zo goed zijn - echt gaaf!’

Ja hoor, daar was-tie weer: de menselijke fruitmachine. En wederom met maximale PR en Mediawaarde. Waarom is dit nog niet opgepakt door een casino-merk?