KLM Marketing Communication Manager Anouk Hofstad-Rust nieuw jurylid Gouden Giraffe

03-12-2019 - GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - In het jaar dat KLM op indrukwekkende wijze haar 100-jarig bestaan vierde, is de Gouden Giraffe Event Award-jury versterkt met Anouk Hofstad-Rust, marketing communication manager bij KLM, toegreden tot de jury van de Gouden Giraffe Event Awards. Anouk zal binnen de jury als expert toetreden tot de categorieen Relatie Events en Brand Events.

Hoe zie jij live, events en experiences binnen de marketing- en communicatiemix? 

'Het organiseren van een evenement is nooit een doel op zich. Het moet altijd een onderdeel zijn van je marketingmix om je marketingdoelstellingen te realiseren. Ik geloof in de kracht van de persoonlijke ontmoeting en ben ervan overtuigd dat bij de toenemende tijd van digitalisering, live communicatie alleen maar belangrijker wordt om als merk relevant te blijven en je marketingdoelstellingen te behalen. Een eventement is de perfecte manier om je verhaal aan je publiek te vertellen waarbij je op een actieve manier alle zintuigen kunt prikkelen en een onvergetelijke ervaring / beleving kan bieden.'

En wat is voor jou een goed evenement?

'Een goed evenement is voor mij een evenement waarbij naar de behoefte van de klant is gekeken en vanuit de gedachte “tijd is schaars” een relevant en spraakmakend concept is neer gezet. Tevens waarbij doelstellingen zijn bereikt, of dit nu brand awareness, loyalty, kennis overdracht of inspiratie is.'


Deelnemen aan de Gouden Giraffe Event Awards 2020?
>> INSCHRIJVEN KAN VANAF NU

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners