23 oktober 2007

Klanten EventAssist enthousiast over online registratie

Rubrieken

EventAssist, specialist op het gebied van online registratie, heeft in de afgelopen periode, in samenwerking met een aantal van haar klanten, een onderzoek uitgevoerd naar aantallen deelnemers en no-shows bij evenementen.
Conclusie van dit onderzoek is dat de klanten, die gebruik maakten van een online uitnodigings- en registratietraject, vaststelden dat het aantal deelnemers voor een evenement toenam en het aantal no-shows afnam.
Prettig

Michiel van Rhijn van EventAssist: “Online deelnemerregistratie is simpel en toegankelijk en biedt voor organisatoren de mogelijkheid om zeer gericht en persoonlijk met de doelgroep te communiceren. Daarnaast blijkt uit dit onderzoek dat deelnemers aan evenementen het prettig vinden als alle informatie m.b.t. een evenement overzichtelijk bij elkaar staat op één website.”

Website

Ook Hans Zwartkruis van organisatiebureau Time-Out is enthousiast: “Voor de jaarlijkse actieve personeelsdag van een overheidsinstelling hebben we EventAssist ingeschakeld. Voor deze personeelsdag hebben we 1200 medewerkers uitgenodigd. Het aantal deelnemers bleek een stuk hoger te zijn dan voorgaande jaren. Dit was mede toe te schrijven aan een duidelijke website waarop de deelnemers zich konden aanmelden”.