Na het winnen van de pitch voor een nieuw design & communicatieconcept in Ahoy Plaza, is J&G Brand Experience na een heroriëntatie door Ahoy Rotterdam per direct het nieuwe reclamebureau voor de marketing & communicatie activiteiten van het Ahoy merk.
J&G gaat het ‘Mijn Ahoy’ concept verder uitbouwen met nieuwe communicatie-activiteiten: Indoor, Outdoor, Filmpjes, TV, Radio, Website, Viral en DM. De doelstellingen van Ahoy zijn vooral het creëren van meer interactie met bezoekers (particulier en zakelijk) en het ontwikkelen van meer promotiemogelijkheden voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
Susanne Blaas, Marketing & Communications Manager bij Ahoy Rotterdam, over de keuze voor J&G: ‘J&G Brand Experience heeft ons op positieve wijze verrast met hun ideeën voor Ahoy Plaza. Daarnaast was Ahoy op zoek naar een juiste invulling en lading van het ‘Mijn Ahoy’ concept. J&G heeft hier op creatieve wijze op ingespeeld.’
Vanaf komend najaar komt Ahoy met de nieuwe uitingen op de markt.