Afgelopen woensdag 10 januari is het kwaliteitssysteem van geheel Regardz
Hospitality Group volgens de norm ISO 9001-2000 gecertificeerd. Regardz
Hospitality Group is hiermee de eerste horecaketen in Nederland die haar
kwaliteitmanagement volgens het multi-site principe heeft ingericht en heeft
laten certificeren.
Job Heilijgers, Algemeen Directeur van Regardz Hospitality Group neemt
het certificaat in ontvangst (foto ANP)
Één label
Een groot deel van de bedrijven van Regardz Hospitality Group was al ISO
gecertificeerd.Recent zijn de bedrijven samengevoegd onder één label; Regardz
Hospitality Group, specialist in de bijeenkomstenmarkt.
Kwaliteitsmanagement
Door de samenvoeging ontstond de behoefte om kwaliteitmanagement als groep vorm te geven en vanuit het hoofdkantoor aan te sturen. Dit gebeurt nu middels het multi-site principe; alle kwaliteitsbepalende aspecten van de dienstverlening van de gehele groep zijn vastgelegd in 1 hoofdproces, bestaande uit 7 stappen.
Door de samenvoeging ontstond de behoefte om kwaliteitmanagement als groep vorm te geven en vanuit het hoofdkantoor aan te sturen. Dit gebeurt nu middels het multi-site principe; alle kwaliteitsbepalende aspecten van de dienstverlening van de gehele groep zijn vastgelegd in 1 hoofdproces, bestaande uit 7 stappen.
"Hierdoor worden logge handboeken die na een certificatie in de kast
verdwijnen voorkomen, is een efficiencyslag in de organisatie gemaakt en is een
werkelijk goed werkbaar systeem gecreëerd; een unicum in horeca Nederland",
aldus Job Heilijgers, algemeen directeur van Regardz Hospitality Group.