Het tweede FZ Magazine van 2007 verschijnt eind mei.
Terwijl de FZ-redactie met het zweet op het voorhoofd de laatste hand legt aan
het blad, is de inhoud rond. Nieuwsgierig?
Het tweede nummer landt eind mei op uw deurmat. Bent u nog geen abonnee, dan kunt u nu profiteren van de tientjesactie van Reed Business. U ontvangt FZ dan eenmalig voor slechts 10 euro. Enkele highlights uit het blad:
• EVA-uitreiking: alle winnaars op een rijtje, met in
het kort de winnende cases, ter inspiratie.
• Evenement 2007: de mooiste beurs van Nederland. Marc
Liethof reageert op jaarlijkse terugkerende kritische noten.
• Terrorisme: Tjibbe Joustra legt uit wanneer een bedrijf aanslaggevoelig
is en waarom evenementen een extra aantrekkelijk doelwit zijn...
• EventDepartmenet, winnaar van de Gouden Giraffe, wil groeien en heeft een
eigen kijk op de eventbranche.
• Rasartiest Jamai legt uit waarom een evenement voor een entertainer een
extra uitdaging is.
• Janine Dechesne, haar afscheid, haar terugblik en haar Bureau van het
Jaar.
• Trend: kleinschalige evenementen
En verder: nieuwe locaties, Bavaria House, columns van onder meer Jan
Brands en Frans Miggelbrink, eventmanagers over de eventbranche, incentives en
drie cases.