16 maart 2007

Inflatables steeds populairder op evenementen

Rubrieken

Steeds meer bedrijven zetten inflatables (opblaasbarre reclameuitingen) in tijdens evenementen en beurzen. Door de groeiende vraag is aanbieder Publi-Air nu bijna toe aan de productie van haar 10.000ste giant air inflatable.
In het verleden werkte het bedrijf al voor vele grote klanten als Unilever, McDonald’s, O’Neill, Amstel, Smiths, Campina, Michelin en ID&T. Daarbij maakt het bedrijf gebruik van verschillende reclame-uitingen, van PVC items en zeppelinreclame tot (giant) inflatables en skydancers.

Publi-Air zal de 10.000ste geproduceerde giant air inflatable niet onopgemerkt aan zich voorbij laten gaan. Het in Laren gevestigde bedrijf zal de klant, die deze 10.000ste inflatable afneemt, verrassen met een gratis reclamezuil (cilindervorm) van 4 meter hoog ter waarde van € 1.500,- (full colour bedrukt). Op de website en in de maandelijkse nieuwsbrieven van het bedrijf zal de komende periode meer informatie gecommuniceerd worden over deze actie.