In memoriam: Ramon van Jaarsveld (Clickshots.nl)

24-07-2019 - IN MEMORIAM - Afgelopen week een lastige keus gemaakt om nav een rouwkaart wel of geen bericht te plaatsen over branchegenoot die ons ontvallen is. Niet wetende dat we wederom zeer verdrietig nieuws moeten melden. 23 juli is onze vaste fotograaf en jarenlange partner Ramon van Jaarsveld plotseling overleden na een hersenbloeding.

In volledige verslagenheid, wensen wij Marion, Kyrian, Miccay en verdere familie, vrienden en alle dierbaren ongelooflijk veel sterkte toe met dit enorme verlies.

Ramon is jarenlang onze vaste fotograaf geweest. Niet alleen ongelooflijk goed in zijn werk, maar een prachtig, bijzonder en uniek persoon waar wij alleen maar hele fijne en warme herinneringen aan hebben. Van Ramon was er maar eentje....en daarom zijn we heel erg trots dat hij ons koos als zijn vaste mediaplatform om mee samen te werken. In stilte en respect en een wens voor alle liefde voor zijn naasten om dit verlies te dragen.

Het EventBranche.nl-team,

Askin, Corine, Elin, Frits, Maartje, Mark, Lisanne, Robin en Sjoerd

Ramon (rechts) met Dirk Prijs (Genootschap, links) op de Gouden Giraffe Event Awards. Eén van de weinige keren dat hij zelf op de foto staat:

14 Reacties

Lieve Ramon,

Dat de Gouden Giraffe de laatste keer zou zijn dat ik je nog zou zien en samen zou werken.
Waar we met elkaar nog liepen te geinen maar toch nog een heel serieus en lang gesprek hadden tot aan de auto's op de parkeerplaats.

Ik kan het me nog nauwelijks beseffen, maar ik ga je missen gouden vent.
Jordi Wallenburg @ 24-07-2019 17:53 uur
Gecondoleerd.
Altwin Ponstein @ 26-07-2019 12:41 uur
Ik schrik hier enorm van. Gecondoleerd en sterkte voor vrienden en familie.
Jill Oomen @ 26-07-2019 12:52 uur
Wat een triest nieuws. Ik wens alle naasten van Ramon sterkte met het verwerken van dit verlies. Vreselijk. Ramon je was een kanjer en ik zal je missen.
Victor Bakker @ 26-07-2019 12:52 uur
Ongeloof. Bijzonder aardig mens. Veel sterkte voor al zijn naasten.
Glenn Martens @ 26-07-2019 13:35 uur
Wat een groot verlies,Ramon zo een mensen mens en uitzonderlijk goed in zijn werk, sterkte voor naaste dierbaren.
Puck Yntema @ 26-07-2019 14:08 uur
Wow, wat een heftig nieuws! Ik krijg er kippenvel van... Raymond heeft ons tijdens de BeachBrancheBBQ nog zo prachtig op de foto gezet. Hij bleek ook een echte BBQ-fan. Veel sterkte voor iedereen die hem moet missen.
Joost van Wijk (Grill'nSmoke BBQ) @ 26-07-2019 16:02 uur
Wat een heftig nieuws. Ramon je was een fantastisch mens om mee samen te werken. Veel sterkte gewenst aan familie en nabestaanden.
Helene Visser @ 26-07-2019 16:46 uur
Wat een vreselijk bericht...lieve Ramon, ik heb je leren kennen via EventBranche en tijdens de Gouden Giraffe Event Awards heb ik nog lang met je gepraat over elektrische auto’s waar je vol over was. Ik wens je gezin heel veel sterkte toe.
Linda Aarsman @ 26-07-2019 17:30 uur
Wat ontzettend verdrietig...sterkte aan allen
Arjan @ 26-07-2019 19:52 uur
Tjonge Ramon, zo jong nog...nog vol met zoveel ideeën zat je. Bij projecten voor onze klanten altijd nog even brainstormen, nooit weg tot iedereen tevreden was en altijd overal op tijd met alles wat je deed. Ik wens je gezin en alle naasten veel sterkte toe in deze zware periode.

Marco ten Berge

Marco ten Berge @ 26-07-2019 20:05 uur
Niet te bevatten.... We kennen Ramon al zo lang en tijdens de BBBQ nog leuke herinneringen opgehaald over alle mooie events die we mee gemaakt hebben. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. Een groot vakman, voor altijd in onze herinnering.
Meranda de Laat @ 27-07-2019 10:45 uur
Ach, wat verdrietig! Ik schrik er van. Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.
Sigrid Scheffer @ 29-07-2019 22:55 uur
Ik schrik enorm van dit nieuws!! Kom woorden tekort. Wat een verlies van een enorm talent. Zoveel mooie dingen met hem gedaan. Zal je missen als fotograaf. Familie, heel veel sterkte!!
Mirjam Trouwee @ 30-07-2019 11:32 uur
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Sharingbox

    Sharingbox is een marketing tool die het maken van een foto als excuus gebruikt om gegevens te verzamelen.
  2. EventOPlanner

    EventOPlanner is een uitgebreid platform waarmee snel en betaalbaar event-apps...
  3. Wolterinck Event Decoration

    Bij Wolterinck Event Decoration draait alles om het creëren en bouwen van mooie...
  4. Euro Events

    Euro Events is al jaren één van de grootste spelers binnen de branche van...
  5. PRG Production Resource Group

    Production Resource Group (PRG) is de toonaangevende internationale leverancier...

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners