
In opdracht van een grote speler uit de industriële en medische sector waren het de salesafdelingen van alle EMEA en APAC landen die bij elkaar kwamen. ‘On the border of two continents’ maakten de gasten kennis met elkaar, de toekomstplannen van het bedrijf en de rijke historie van de stad Istanbul. 'Het programma was een mooie mix van inspiratie, informatieoverdracht en natuurlijk ook een stukje ontspanning', aldus HV Productions.
'Het hotel diende als thuisbasis voor de conferentie, waarbij van alle hedendaagse technieken gebruik werd gemaakt. Naast een indrukwekkende projectiewand van veertig bij zeven meter, kregen de 400 gasten bij binnenkomst een ipad uitgereikt, waarop zij naast een complete event-app ook de mogelijkheid vonden om presentaties in hun eigen taal te volgen en waarmee zij interactief konden deelnemen aan het congres. Op de slotdag van het 4-daagse event stond een boottocht over de Bosporus naar de oude stad op het programma, alwaar de gasten doormiddel van verschillende interactieve tours de rijke historie van Istanbul konden ontdekken. In een karakteristiek treinstation, dat voor de gelegenheid helemaal was omgetoverd tot luxe dinerlocatie, werd het event geheel in de stijl van ‘Oriënt Express’ afgesloten.'