
Evenementenbureau PictureThis wil zich in het topsegment van de markt positioneren via een unieke werkwijze waarin het rendement van het evenement centraal staat.
De historie van Hutten Catering met meer dan 100.000 georganiseerde evenementen heeft geleid tot een eigen visie op het ‘beste evenement’. Deze visie vormt het fundament onder de werkwijze van PictureThis. Een werkwijze die vraagt om een compromisloze aanpak. 'PictureThis is dan ook niet gebonden aan Hutten', aldus Bob Hutten. 'Op het moment dat de opdrachtgever met een andere cateraar wil werken, is dat geen probleem.'
Hoog rendement
Erik Beuker, ‘cocreator’ en het gezicht van het nieuwe bureau, licht toe waarin PictureThis zich onderscheidt: 'Een evenement is de ultieme vorm van live communicatie. Het moet de boodschap van de opdrachtgever communiceren. Het beste evenement creëert onvergetelijke fotomomenten die deze boodschap versterken. We hebben een methode ontwikkeld waarin het evenement bijdraagt aan het behalen van de doelstelling van de opdrachtgever. Simpelweg omdat opdrachtgevers die besluiten om de tijd, het geld en de energie in een evenement te steken, een hoog rendement mogen verwachten. Stelt u zich dat eens voor…'