26 maart 2015

Hulskamp Audiovisueel official partner tijdens 100-daagse Le Grand Depart Utrecht 2015

Door Maartje Springer
EVENEMENTEN TECHNIEK - Deze zomer kleurt Utrecht geel en zal Hulskamp Audiovisueel als official partner van Le Grand Départ 2015, de opening van het grootste sportevenement ter wereld, het evenement audiovisueel ondersteunen.




Op 4 juli vindt de eerste etappe plaats en de volgende dag tijdens de tweede etappe wordt de droom van duizenden wielerfans, ‘Le Tour sous le Dom’ werkelijkheid. In opdracht van de gemeente Utrecht plaatst Hulskamp langs het parcours alle LED schermen (15m2 tot 40m2) en geluidsvoorzieningen zodat het publiek de Tour perfect kan volgen. De 1e etappe is een individuele tijdrit, de tweede etappe start op de Croeselaan en zal na het startschot door Utrecht een geneutraliseerd rit (rustig tempo) door de straten van Utrecht zijn. Na het officiële fotomoment op de stadhuisbrug zal deze etappe uiteindelijk finishen op Neeltje Jans in Zeeland. Maar niet alleen tijdens deze etappes, maar ook bij de ploegenpresentatie op 2 juli in park Lepelenburg verzorgt Hulskamp de audiovisuele faciliteiten.

100 dagen
Vanaf donderdag 26 maart, 100 dagen vóór Le Grand Départ, begint het feest al in stad en regio. Op tal van plaatsen vinden sport, cultuur en wetenschap festiviteiten plaats en ook hierbij levert Hulskamp audiovisuele ondersteuning.