28 november 2014

Hulskamp Audiovisueel investeert in Samsung Displays

Door Sjoerd Weikamp
EVENEMENTEN TECHNIEK - Hulskamp Audiovisueel lijkt weer helemaal op de weg terug. Met de nieuwe CEO Bart Donkersloot lijkt het bedrijf in evenemententechniek de wind weer in de zuilen te krijgen. Voorbeeld daarvan is de investering in high-end displays.

Hulskamp Audiovisueel gaat haar verhuurvloot vernieuwen door te investeren in nieuwe ‘high end’ Samsung Smarty Signage displays van uiteenlopende formaten. Met deze investering heeft Hulskamp haar professionele displays in de verhuurvloot weer ‘up to date’ en voorzien van de laatste technieken. 'De wereld van vandaag vraagt om hoogwaardige displays. Naast vervanging breiden we onze verhuurvloot uit met echt grote formaten. Die worden steeds vaker gezien als de betere alternatief voor projectie', aldus Bart Donkersloot (CEO Hulskamp Audiovisueel).

'Met de investering van de schermen zijn we een strategische samenwerking aangegaan met Samsung. Waarbij kwaliteit en duurzaamheid voorop staat. Beide merken staan synoniem voor innovatie, dus de wereld van morgen.' Naast de hoogwaardige technische mogelijkheden voor alle soorten content, hebben de displays ook ongekende mogelijkheden door een ingebouwde WiFi-module. Erik Swart, Director B2B at Samsung Electronics: 'We zijn blij dat Hulskamp heeft geïnvesteerd in onze ‘high end’ Samsung Smarty Signage displays voor haar verhuurvloot. Wij kijken er naar uit om nog intensiever met elkaar samen te werken.'