26 september 2008

Huishoudbeurs sluit exclusief partnership met Effective

Door Marja Tan

Rubrieken

De Huishoudbeurs is een exclusief partnership aangegaan met Effective beurs & promotiemanagement. De samenwerking heeft betrekking op A-merken die zich presenteren in de culinaire hal van het evenement.

Foto (v.l.n.r.): voor: Nicole Mengerink (Huishoudbeurs) en Marc van Dijk (Effective)
achter: Astrid Schuringa / Marjo Wolters / Frank Imming (Huishoudbeurs) en Michäel Oosthoek (Effective)

Effective gaat van de diverse A-merken het complete deelnameproject verzorgen; van standbouw en logistiek tot en met personeel en management tijdens de Huishoudbeurs 2009.

Beursmanager Nicole Mengerink van Amsterdam RAI zegt voor een partnership met Effective gekozen te hebben, omdat dit bureau al 17 jaar kennis en ervaring heeft met het bedenken, organiseren en managen van omvangrijke actiemarketing projecten. Het bureau begeleidde voor de afgelopen Huishoudbeurs het deelnametraject van tweeëntwintig A-merken, zoals Lassie, Stegeman, Campina, Unox en Milka.

De culinaire hal vormt een van de meest spraakmakende werelden van de Huishoudbeurs. Marc van Dijk, directeur Effective: “In 2009 wordt de hal een oogverblindende en tongstrelende beleving. Onder meer door aanwezigheid van een kooktheater, lounge café, marktplein en kwalitatieve stands. We zijn ontzettend verheugd dat wij verantwoordelijk worden voor de presentatie van de meeste A-merken in de culinaire hal.”

De Huishoudbeurs wordt van 14 tot en met 22 februari 2009 gehouden in Amsterdam RAI. Het centrale themaplein van het grootste consumentenevenement voor vrouwen staat volgend jaar in het teken van ‘Bubbels’.