Met het oog op de te maken marketing- en
promotieplannen 2008, door professionals uit de Toeristische &
Congresbranche, last de HSMAI op vrijdag 1 juni as. een extra bijeenkomst in.
In samenwerking met het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) brengt zij die middag in de Keukenhof als eerste de ‘Nieuwe NBTC Marketingstrategie’
Nieuwe marketingstrategie
Het NBTC legt op dit moment de laatste hand aan haar nieuwe marketingstrategie voor Holland. Deze gaat hierbij niet uit van het aanbod, maar van doelgroepen. Met andere woorden: niet alles is meer voor iedereen, maar er zal een specifiek aanbod komen voor specifieke doelgroepen. Dit zal toeristisch Nederland stimuleren meer dan voorheen keuzes te maken qua aanbod, doelgroep, middelen en markten.
Het NBTC legt op dit moment de laatste hand aan haar nieuwe marketingstrategie voor Holland. Deze gaat hierbij niet uit van het aanbod, maar van doelgroepen. Met andere woorden: niet alles is meer voor iedereen, maar er zal een specifiek aanbod komen voor specifieke doelgroepen. Dit zal toeristisch Nederland stimuleren meer dan voorheen keuzes te maken qua aanbod, doelgroep, middelen en markten.
Aanscherpen
Hoe één en ander precies in z’n werk gaat en wat het voor de verschillende
organisaties en sectoren betekent, verneemt men op vrijdagmiddag 1 juni in de
Keukenhof. “We vinden het als HSMAI uitermate belangrijk dat de sales, marketing
& communicatie professionals in onze branche zo snel mogelijk van de nieuwe
plannen en aanpak op de hoogte zijn. Op die manier kunnen zij hun
marketingplannen en budgetten voor het komend jaar al in een vroeg stadium
verder aanscherpen.” aldus Hans Poortvliet, Managing Director, HSMAI
Nederland.
Aanmelden
De bijeenkomst is
gratis toegankelijk voor HSMAI leden, hun persoonlijke introducés, pers en
speciaal genodigden. Het aantal plaatsen is echter beperkt.