Dan Hill hier geflankeerd door Hans Poortvliet en Marc Liethof (rechts)
In beide workshops staat het daadwerkelijk (h)erkennen van de emotionele menselijke drijfveren bij zowel klanten als collega-werknemers centraal. Aan de hand hiervan worden praktische handvatten aangereikt om de emotionele dynamiek van de hedendaagse markt en werkplek vele malen effectiever te kunnen bewerken.
“80 procent van onze beslissingen wordt op emotionele basis genomen. De hedendaagse winnaars in het bedrijfsleven zijn diegenen die in hun omgeving zowel op emotioneel- als op empatisch niveau binding weten aan te gaan. Emotienomie voorziet u in deze voorsprong” aldus Kevin Roberts, directeur Saatchi & Saatchi en auteur van Lovemarks: The Future beyond Brands
“We zijn er natuurlijk enorm trots op dat wij als HSMAI, i.s.m. onze trainingspartner Performance Solutions, als eerste in Europa Dan Hill met deze twee baanbrekende programma’s mogen brengen” aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland.
Ook Joseph Pine (co-auteur van The Experience Economy & Authenticity: what consumers really want) stelt dat “uw marketing nooit meer hetzelfde zal zijn” na het vernemen van het Emotionomics gedachtegoed".