5 augustus 2008

HSMAI gaat Sonja Bakkeren?

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

Tijdens de tweede dag van de NBTC NEDworkshops (donderdag 4 september) start de HSMAI haar najaarsprogrammering met het Trendseminar ‘Leadership in (Personal) Branding’. Tijdens het seminar gaan Goos Geursen, Tom Scholte en Sonja Bakker op geheel eigen wijze in op het thema ‘branding’.

Gedurende het middagprogramma van HSMAI zullen onder meer de volgende onderwerpen door genoemde sprekers belicht worden: Hoe positioneer je een bedrijf succesvol in de 21e eeuw / Hoe positioneer je jezelf als ‘sterk merk’ in de markt en als afsluiter: het merk zelf.

'Het belang- en effect van goede Branding wordt met de dag duidelijker. Denk bijvoorbeeld maar eens aan Apple, Barack Obama of Nokia. Met Brand expert Goos Geursen, Personal Brand specialist Tom Scholte en afsluitend dieetgoeroe Sonja Bakker als sprekend voorbeeld van een succesvolle ‘brand’ past dit onderwerp natuurlijk helemaal in ons 2008 jaarthema: How to achieve Leadership in your business', aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland.

De bijeenkomst vindt plaats in Hotel Theater Figi te Zeist en is, op basis van beschikbaarheid, gratis toegankelijk voor HSMAI leden en genodigden van de NBTC NEDworkshops. Introducés betalen € 55,- inclusief netwerkreceptie. Registratie vooraf via www.hsmai.nl is noodzakelijk. Hier vind je ook meer achtergrondinformatie over de bijeenkomst en de sprekers.