21 maart 2012

HSMAI bijeenkomst How to become a Lovemark live online te volgen

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

BRANCHEVERENIGING HSMAI - Volgens de aankondiging van branchevereniging HSMAI is het dé uitdaging voor 2012: how to become a Lovemark. De inhoudelijke bijeenkomst in de Heineken Experience is live te volgen via HSMAI.nl

WAT: HSMAI Educational How to become a lovemark
WANNEER: 22 maart
LIVE TE VOLGEN VANAF: 16.00 uur via www.hsmai.nl

Onderwerpen:
• de laatste trends op het gebied van klant- & gastbeleving
• wat de best practices zijn van merken als IKEA, Apple, Lush, Zappos
• hoe mensen de klantbeleving maken of kraken
• welke emoties bepalen of de koper jou de verkoop gunt
• het belang van ‘raving fans’; het enige doel wat er echt toe doet
• en de Net Promotor Score, de enige KPI die er echt toe doet
• hoe ‘online’, met minimaal budget, een lovemark te creëren

De sprekers op deze dag zijn:
• William Bakker, Think! Social Media
• Christopher Carroll, Heineken International
• Reinier Hessing, Brand New Concept Lab BV
• Jan Willem Hilbron, HMSHOST Schiphol Airport
• André Wiringa, Performance Solutions