HotelloTOP.NL groeit uit tot een jaarlijks evenement
van formaat. De editie 2007, die woensdag 24 januari in het MECC Maastricht
wordt gehouden, is weer groter van opzet. De organisatoren mikken op 1000
oud-leerlingen van de hoge (internationale) hotelscholen.
Voor de derde keer wordt HotelloTOP.NL tijdens de Maastrichtse BBB gehouden. De organisatie slaat haar vleugels uit. Niet alleen zijn afgestudeerden van de Nederlandse hoge hotelscholen welkom, ook hotelschool Lausannne heeft zich aangesloten bij het initiatief. Nederlanders, Belgen, Duitsers en Luxemburgers die in Lausanne zijn afgestudeerd, worden per bus vanuit Brussel vervoerd naar Maastricht, waar 's middags in de grote zaal het congres wordt gehouden.
Zappen
Het thema van HotelloTOP.NL 2007 is “Branding in a Zapp Society”. Voor het
congres is keynote speaker universitair docent/marketeer/auteur Wouter de vries
jr. aangetrokken. De Vries staat bekend om zijn onderhoudende presentaties en
scherpe analyses. Ook hotello's die succesvol een merk in de markt hebben gezet
laten hun licht schijnen over dit onderwerp. Het onderzoeksbureau Sensz verzorgt
het HotelloTOP.NL onderzoek en typeert de oud-hotelschoolstudent door middel van
merken die hij of zij privé en zakelijk gebruikt.
Hotello Award
Opnieuw wordt de ‘Hotello of the Year Award' verkiezing gehouden. De
afgestudeerde die zich op een positieve manier heeft onderscheiden op het gebied
van branding, gaat met de KPN Hotello of the Year Award naar huis. Alleen voor
genodigden is er een CEO-Powerbrunch, waar een select gezelschap topmanagers in
de ochtend het thema branding bespreekt.