Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal
GreenParks, is woensdag in Maastricht verkozen tot Hotello of the Year
2007. Dat gebeurde tijdens het derde HotelloTOP-congres voor
oud-hotelschoolstudenten.
Behalve Bas Hoogland waren ook Hans Kennedie (Golden Tulip) en Paul
Bringmann (La Place) genomineerd voor de KPN Hotello of the Year
Award.
Naamsbekendheid
Winnaar Bas Hoogland krijgt de award voor de uiterst succesvolle wijze waarop hij het merk Landal in de markt zet. In tien jaar tijd is de naamsbekendheid van Landal enorm gegroeid. Bas Hoogland is altijd de stuwende kracht geweest achter elke campagne, foto-shoot, mailing, brochure en internetontwikkeling (winnaar van de internet Thuiswinkel Award 2006).
Vogelgeluiden
Hierdoor profileerde Landal zich zeer consistent, origineel en authentiek. Van vogelgeluiden als wachtmuziek, eerlijke fotografie, alles straalt groen en natuur uit, zelfs de luciferkoppen moeten groen zijn. Op 1 september 2002 gaf hij leiding aan een tweede restyling na de overname van 34 Gran Dorado parken. Landal heeft inmiddels 60 parken in 6 landen.
Hierdoor profileerde Landal zich zeer consistent, origineel en authentiek. Van vogelgeluiden als wachtmuziek, eerlijke fotografie, alles straalt groen en natuur uit, zelfs de luciferkoppen moeten groen zijn. Op 1 september 2002 gaf hij leiding aan een tweede restyling na de overname van 34 Gran Dorado parken. Landal heeft inmiddels 60 parken in 6 landen.
(bron: Misset Horeca)