Hoofd experience marketing bij Pernod Ricard (Dld): afzeggen, omdenken en woonkamer experience

10-07-2020 - Thomas Wieringa, de Nederlandse Head of Experiential Marketing & Brand Advocacy at Pernod Ricard, verantwoordelijk voor 12 merkstrategieën in Duitsland, benoemt de rake klappen die zijn afdeling kreeg door corona. 'Wat vandaag waar is, hoeft dat morgen niet meer te zijn', aldus Wieringa half juni. Aan de vooravond van 'nieuwe campagnes' neemt hij ons mee..

'Alle concepten tot nu toe kunnen we snel omzetten. Wij gebruiken bij Pernod Ricard eigenlijk altijd al online als de basis van onze campagnes. Dat heeft zich niet veranderd, maar de inhoud op die kanalen wel. Toch meer de merk experience in de woonkamers brengen van onze consuementen en dat zal niet weggaan, dat blijft en wordt alleen maar groter. Ik denk dat de mensen die veranderingsgezind zijn, creatief zijn en voorop durven lopen, dat zullen de winnaars zijn. Je kunt nu harten winnen.' Kijk naar 5 minuten vanuit de bar van Pernod Ricard in Keulen met Thomas Wieringa, Gouden Giraffe Event Awards jurylid:

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners