Niet in de fotoslide, wel aanwezig: Faber en Triple-S-tents
Holland Pavillon - a Dutch touch, dat was de gezamenlijke promo. En dat kwam wel aan. Ook al was het moeilijk om uit de duizenden bezoekers de juiste mensen te pikken en enthousiast te maken voor het Nederlandse aanbod, het bleef toch constant bijzonder levendig op het Holland Pavillon. 'De bezoekers op Best of Events komen in principe voor Duits aanbod, maar ons verhaal waarbij de creativiteit van de Nederlandse eventprof als USP gebruikte, werkt prima. De drie tulpen in de kleuren van de Duitse vlag die stonden voor degelijk, punktlich und grundlich werd aangevuld met de Nederlandse tulp die voor creativiteit en een andere benadering zorgde. Met de haring, de bloembollen en het diverse aanbod zorgde dat er voor dat er veel interesse was', aldus Robin van Leeuwen die het paviljoen samen met Hans Schriever van Laurea Media en de beursorganisatie neerzette.

Niet alleen was de diversiteit op het plein goed, ook de samenwerking tussen de Nederlandse partijen was prachtig. Dat straalde zo veel uit dat de Duitse buren bij de beursorganisatie al een aanvraag hebben ingediend om volgend jaar weer bij ons te staan. 'Ook goed om te zien dat het Holland Pavillon ook voor alle Nederlandse bezoekers (alleen via EventBranche.nl werden al meer dan 150 kaarten aangevraagd) een soort verzamelplek bleek. Zodoende konden ook met de collega's zaken gedaan worden. Prima eerste editie, goed gevoel, mooie eerste stappen op de Duitse markt en nu goed evalueren voor een 2e editie', aldus Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl.
Beurstour
Mooi om te zien: de Nederlandse beurstour die al 5 jaar lang een succes is op de Best of Events, was ook dit jaar weer volgeboekt met 20 deelnemers. Sjoerd Weikamp en Hans Schriever namen de groep mee langs partijen die uitlegden hoe je voet aan de grond krijgt in Duitsland. De Duitse organisatie had de tour al enkele jaren voorbij zien komen en besloot dit jaar zelf ook met diverse touren over de vloer te gaan. Als respect voor de eerste tour, deden de meest beurstours ook het Holland Pavillon aan.
