
Aan bod komen onder andere de laatste inzichten m.b.t. de economische ontwikkelingen in de Nederlandse Gastvrijheidbranche en de verwachte economische impact hiervan op o.a. het Toerisme en de Retail in Nederland. Deelnemers krijgen daarmee antwoord op vragen als: Met welke ontwikkelingen moet ik rekening houden i.v.m. mijn toekomstige strategie, sales & marketingplannen? En: wat kunnen de Toeristische- en Retail branche op commercieel gebied van elkaar leren? Met presentaties van onder andere NBTC Holland Marketing, Amsterdam Airport Schiphol, Global Blue Holland, KHN en VVV Nederland.
Voor wie?
Het programma is bedoeld voor iedereen die (in)direct verantwoordelijk is voor het commercieel succes van zijn Toeristische- en/of Retail organisatie, in één middag weer op de hoogte wil zijn van de laatste inzichten en (verwachte) ontwikkelingen op zijn haar vakgebied en/of op zoek is naar innovatieve ideeën en nieuwe commerciële kansen.
Wanneer: Dinsdag 14 mei 2013
Waar: RAI Amsterdam
Hoe laat: 14.00 – 18.00 uur (+ afsluitende netwerkreceptie) Ontvangst vanaf 13.30 uur.
Voor meer informatie en inschrijven klik hier.