DVHE - De Dag van het Evenement. Het was ook voor ons een vuurdoop, net als voor alle bezoekers en standhouders. Met gemiddeld een 7,1 en een paar uur lang trending topic, is er genoeg om tevreden over te zijn en ook genoeg om te verbeteren. Alle interessante content van het congres is gebundeld in een waardevol document.
Alle congresbezoekers hebben de white paper ontvangen, met daarin 'hoe gaan Heineken, Twitter en de Bijenkorff om met events in hun marketingmix?'. 'Wat moeten we leren over contentmarketing en C2B-denken?' En nog veel meer achtergrondinformatie en artikelen. Wilt u dit prachtige document met onder meer mindmaps van Connection of Minds ook ontvangen? Klik op de button om uw aanvraag te mailen.
<p style="text-align: center"><a href="mailto:elin@eventbranche.nl?subject=Aanvragen%20white%20paper%20DVHE%20voor%20abonnees"></a></p>

Dit 35 pagina's tellende boekwerk bevat mindmaps, extra artikelen, interviews en interessante links. Let op: alleen voor leden van EventBranche. Abonnee? Vraag dan vandaag nog uw white paper aan: elin@eventbranche.nl