Hoe KLM campagne Duitsers ervan overtuigt dat het geen bank, restaurant of radiostation is

04-12-2018 - Duitsland is één van de belangrijkste markten voor luchtvaartmaatschappij KLM. Uit onderzoek blijkt echter dat 46% van de Duitsers helemaal niet weet wat KLM eigenlijk is. Een bank, restaurant of radiostation luidden de top 3 antwoorden. De luchtvaartgigant speelt hier humoristisch op in met de campagne We Are An Airline. Met een eigen ATM, waar geen geld maar tickets uit komen, een pop-up restaurant die de vliegtuigmaaltijden serveert én een eigen radiostation, veranderen ze de perceptie van het merk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. UP Events

    Bij UP Events kom je voor de beleving. Na één bezoek wil je meer. En als je terugkomt krijg je weer iets nieuws. To...
  2. Holland Evenementen Groep

    De Holland Evenementen Groep is een allround evenementenlocatie, gelegen aan de A15 bij Tiel in het midden van...
  3. Aaaaha! Bureau voor live communicatie

    Wij weten hoe we jouw collega’s, relaties en vakgenoten in de actiestand krijgen. Dat is de kracht van live...
  4. Effectgroep

    Dat we effectgroep heten is niet zomaar. We produceren events waar je écht wat aan hebt. Echt echt! Wat je wens,...
  5. KNVB Campus

    De gloednieuwe KNVB Campus is dé plek waar onze nationale selecties trainen en waar trainers worden opgeleid

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners