
Het Mediapark Jaarcongres brengt de wereld van televisie, uitgevers, internet, reclame, ICT en telecom samen en geeft inzicht in de stand van zaken in de mediawereld, gericht op innovatie en inspiratie. In één dag werd het publiek bijgepraat over belangrijke ontwikkelingen binnen de media industrie. Initiatiefnemers zijn; iMMovator Cross Media Network, Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid en de Media Academie.
Programma
In de foyer van Studio 21 werden de gasten ontvangen. Sponsoren presenteerden zich met connected TV’s, hiermee werd direct de kern van de dag geraakt. Tijdens het interactieve programma spraken sprekers over trends en ontwikkelingen. Het programma werd onderbroken door een quiz van Beeld & Geluid. Op verschillende locaties op het Media Park werden tijdens lunchsessies workshops verzorgd. Na de middagsessie werd de dag afgesloten met een netwerkborrel.
Hilversum Events vervulde een adviserende, voorbereidende en uitvoerende rol. Hilversum Events is trots een vaste partner van Stichting iMMovator te zijn. ‘Al vijf jaar MPJC en ieder jaar weer een schepje er bovenop qua professionaliteit, service en creativiteit’, aldus Marlies Hakvoort, communicatie Stichting iMMovator.