24 april 2008

Het Maandag®gevoel voor werknemers en relaties

Door Marja Tan

Rubrieken

Event Department organiseerde voor de medewerkers en relaties van Maandag® een evenement in de Heineken Music Hall. Zij kregen de kans het Maandag® gevoel “live” te beleven tijdens de “Vrijdagavond volgens Maandag®”.

Event Department kreeg als opdracht het gevoel van het nieuwe merk Maandag® in 3D te vertalen. Dit resulteerde in een vernieuwend, fris, jong en relaxte aankleding van de Heineken Music Hall. De gasten werden direct ondergedompeld in het “Maandag® gevoel”.

In de foyers rondom de grote zaal bevonden zich 10 verschillende “belevings foodcourts” (verzorgt door F&B Department), waar men onder het genot van een drankje en hapjes kon genieten van verschillende live acts. Na de opening werd de HMH weer omgetoverd tot concertzaal voor een concert van Bløf en gingen de 3000 gasten “los” op de dansvloer op muziek van verschillende DJ’s en de band “Evers Slaat Door”.