Herbierally, de organisator van bedrijfsuitjes met
Volkswagen Kevers, implementeerde recentelijk ‘The Disney Approach to People
Management’ in haar bedrijfsvoering.
Met deze aanpak verwacht de directie de deelnemers aan de autorally’s de ultieme belevingservaring te kunnen bieden.
Disney-aanpak
Karin Horstman ging speciaal naar Orlando om de 'Disney-aanpak'
in de praktijk te bekijken: ’Disney stelt hoge eisen aan het niveau van
medewerkers, de wijze van organisatie en de mate van beleving van haar gasten.
Zeker op het gebied van veiligheid, gastvrijheid, show en efficiency. Deze
aspecten spelen bij ons ook een vooraanstaande rol en daarom besloten we hun
werkwijze te adopteren.’
Intrinsieke motivatie
De directie is tevreden over het resultaat. Medewerkers doen mee aan een intern beloningssysteem waarbij onder meer gekeken wordt naar de bevindingen van klanten en coaches. Vanuit deze intrinsieke motivatie wordt het product verder ontwikkeld en bedrijfsprocessen gestroomlijnd. Meer informatie vindt u op http://www.herbierally.nl.
> Herbierally heeft geen presentatie