
Het Bring your Boss-evenement begon met Frank Hekelaar van TOBACCO Theater. De evenementenlocatie positioneerde zich als een locatie met een cultureel hart en hoe de B2B-markt dat hart kloppend houdt. 'B2B versterkt de theatrale B2C', is de stelling van TOACCO Theater.
In het interactieve debat bleken jong professionals en hun bazen het veel al roerend eens. Met Buzzmaster als interactietool kwamen er ook opvallende percentages uit de steekproef onder eventprofessionals:
- Bij 70% van de gasten is de omzet vanaf 2014 met 10% gestegen.
- Een salarisstijdiging van 10% blijkt bij de helft van de gasten het geval, opvallend dat dit zowel bij de G14 deelnemers als hun bazen zo is.
- De tijd en ruimte voor opleidingen verschilt flink in de branche. Dechesne & Boertje en TOBACCO Theater gaven aan hier een eigen academie / opleidingstraject voor te hebben.
- Stelling: de frisse kijk is meer waard dan jarenlange ervaring. Bijna iedereen is het ermee eens dat de frisse blik heel vernieuwend is, maar ervaring zeker bij de uitvoering van groot belang is.
- Stelling: Kennis is macht, kenissen zijn machtiger, ook hier blijkt de zaal gelijk gestemd. Kennis is zeer belangrijker, maar met de juiste collega’s en partners kom je het verst.