19 maart 2008

Heineken wordt sponsor muziekfestival 5 days off

Rubrieken

Het muziekfestival 5 days off en Heineken Nederland gaan de komende jaren samenwerken. Heineken wordt met haar muziekplatform Refreshing Sounds sponsor van 5 days off dat 2-6 juli voor de achtste keer plaatsvindt in Amsterdam.

De uitstraling en programmering van 5 days off sluiten nauw aan op de initiatieven die Heineken op het gebied van muziek onderneemt.

Volgens Brand Manager Rob van Griensven van Heineken is samenwerking dan ook een logische stap: ?Al onze muziekactiviteiten zijn samengebracht onder de naam Heineken Refreshing Sounds. Dit nieuwe sponsorplatform richt zich op frisse, vernieuwende muziek en bestrijkt de hele breedte van het muzieklandschap.?

Ook Mojo Concerts, dat samen met Melkweg en Paradiso het festival initieert, kijkt uit naar de nieuwe samenwerking. Marcel Surendonk, Manager Sponsoring bij Mojo Concerts: "Wij zijn heel blij met Heineken Nederland als nieuwe sponsor van 5 days off. Heineken is een kwalitatief sterk merk dat goed bij de waarden van ons vernieuwende creatieve festival past."

Met ‘Heineken Refreshing Sounds’ is de bierbrouwer op verschillende manieren actief in de muziekscène in Nederland. Heineken is als sponsor bij meerdere muziekevenementen betrokken, en organiseert ook zelf clubavonden en feesten onder de titel Heineken Refreshing Sounds Sessions.