Het muziekfestival 5 days off en Heineken Nederland
gaan de komende jaren samenwerken. Heineken wordt met haar muziekplatform
Refreshing Sounds sponsor van 5 days off dat 2-6 juli voor de achtste keer
plaatsvindt in Amsterdam.
De uitstraling en programmering van 5 days off sluiten nauw aan op de initiatieven die Heineken op het gebied van muziek onderneemt.
Volgens Brand Manager Rob van Griensven van Heineken is samenwerking dan
ook een logische stap: ?Al onze muziekactiviteiten zijn samengebracht onder de
naam Heineken Refreshing Sounds. Dit nieuwe sponsorplatform richt zich op
frisse, vernieuwende muziek en bestrijkt de hele breedte van het
muzieklandschap.?
Ook Mojo Concerts, dat samen met Melkweg en Paradiso het festival initieert, kijkt uit naar de nieuwe samenwerking. Marcel Surendonk, Manager Sponsoring bij Mojo Concerts: "Wij zijn heel blij met Heineken Nederland als nieuwe sponsor van 5 days off. Heineken is een kwalitatief sterk merk dat goed bij de waarden van ons vernieuwende creatieve festival past."
Met ‘Heineken Refreshing Sounds’ is de bierbrouwer op verschillende
manieren actief in de muziekscène in Nederland. Heineken is als sponsor bij
meerdere muziekevenementen betrokken, en organiseert ook zelf clubavonden en
feesten onder de titel Heineken Refreshing Sounds Sessions.