12 december 2012

Heineken Music Hall lanceert nieuwe website

Door Lieke Hogenkamp

Rubrieken

MULTIFUNCTIONELE EVENEMENTENLOCATIE - Op 12-12-12 is om 12 uur de nieuwe website van de Heineken Music Hall (HMH) de lucht in gegaan voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker.

De HMH biedt een platform voor organisatoren van evenementen met een B2B of B2C karakter. Een speciaal deel van de site is daarvoor ingericht. 'Hiermee laten we zien hoe een organisator zijn evenement kan laten stralen en hoe we de klant daarbij van dienst kunnen -en graag willen- zijn. Op een duidelijke, overzichtelijke en eenvoudige manier', aldus de HMH.

De bezoeker van de site krijgt een voorproefje van de beleving die hem te wachten staat. Ook zijn er naast de feitelijke informatie, foto's, filmpjes en Spotify afspeellijsten van artiesten te zien en te beluisteren. Social Media kanalen als Facebook, Twitter, Hyves, Spotify, YouTube en Instagram zijn geïntegreerd in de website. Via een Facebook account kan de bezoeker reageren op aankondigingen en blogs. Met de nieuwe website wil de HMH laten zien dat ze met de tijd meegaan. De website is via de pc, maar ook via de tablet of telefoon toegankelijk.

Klik hier voor de vernieuwde website van Heineken Music Hall.