
Fotobijschrift v.l.n.r.: Birgitte de Winter, René Borsboom, Sven Russchen, Jurgen van Wijngaarden
Dankzij de samenwerking met Vineyard beschikt de Heineken Music Hall per 1 september 2015 over een geheel vernieuwd horeca aanbod. Zo wordt er in het verlengde van de Foyer een restaurant geopend waar voorafgaande aan concerten op reservering gegeten kan worden. Daarnaast wordt er een sfeervolle lounge gecreëerd voor onder andere de zakelijke markt. Hier worden hospitality arrangementen uitgeserveerd en tevens kan deze ruimte voor kleine besloten groepen worden gereserveerd.
Op de begane grond wordt het ‘grab and go’-aanbod voor het publiek flink uitgebreid door de inzet van diverse foodstands met authentieke producten. Alle gerechten worden met seizoensgebonden ingrediënten en zo veel mogelijk op duurzame wijze bereid.
Sinds de opening in 2001 zijn de wensen van de gasten van de Heineken Music Hall veranderd. Er is een toenemende behoefte aan healthy foodproducten naast de gebruikelijke fastfood producten. Daarnaast willen de gasten de zekerheid om op tijd voor het concert in de locatie aanwezig te zijn. Dankzij het vernieuwde horeca aanbod, waarbij gasten voor het restaurant en de hospitality area zelfs een uur eerder naar binnen kunnen, kan die zekerheid geboden worden.