15 januari 2009

Hed Kandi als trendy bedrijfsfeest

Door Marja Tan

Rubrieken

Hed Kandi, het herkenbare muziek en entertainmentmerk, is nu ook beschikbaar voor een trendy bedrijfsevenement. Marketing en communicatiebureau Nachtwerk haalde het concept naar Nederland.

Hed Kandi werd in 1999 opgericht in London als CD compilatiemerk en groeide in 10 jaar uit tot een wereldwijd fenomeen, mede door de wereldberoemde visuals van mode-illustrator Jason Brooks die alle uitingen van Hed Kandi sieren. Naast ruim 85 albums en wereldwijd meer dan 1000 feesten per jaar, vertegenwoordigt Hed Kandi een compleet lifestyle concept inclusief een eigen parfum en een accessoire lijn.


Hed Kandi is synoniem voor funky club house. De wereldwijd bekroonde feesten staan garant voor goede muziek, decoratie, live artiesten, entertainment en een Ibiza-achtige sfeer. Dit concept is nu als evenement beschikbaar voor de zakelijke markt.


Nachtwerk introduceerde in 2002 het toen opkomende Hed Kandi in Nederland. Inmiddels heeft Hed Kandi in Nederland uitverkochte feesten, een officiële Nederlandse website, een enorme fanbase en een nationale samenwerking met Heineken om het concept landelijk verder uit te rollen.