28 september 2006

"Heb jij nog ballen voor mij?"

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

Je hebt van die mensen in de branche die moet je spreken en eigenlijk zo snel mogelijk. Maar tijdens het opstarten moet je daar natuurlijk wel tijd voor zien te vinden. En terwijl je het dan eigenlijk niet meer verwacht, dan staat hij daar opeens! "Heb jij nog ballen voor mij?"  Lees verder

Op mijn allereerste dag nodigde Leon Kruitwagen van het Genootschap van Eventmanagers en IDEA mij al uit om na een paar weken eens goed over de branche te praten.

Dat we daar een Heuvelman-golfdag voor nodig hadden, ach het zij zo. Maar het goede gesprek op het zonnige terras van de golfclub in Zoetermeer krijgt zeker een vervolg. We bleken aardig op één lijn te zitten, want ook Leon vroeg zich af waar de gewaagde concepten bleven. Ik probeerde nog uit te leggen dat veel opdrachtgevers niet mee durven in de vaak creatieve ideeen uit de branche...overbodige uitleg voor iemand die al zo lang meeloopt.

Eigenlijk zou het dus een missie moeten zijn voor de hele branche: zorg dat ook opdrachtgevers mee gaan in de unieke creatieve ideeen binnen onze branche. Leon zorgde zelf al voor de slogan van deze creatieve impuls-campagne. Want daar stond hij, zijn mandje met golfballen zo leeg als de Rijnhal , sprak hij de legendarische woorden: "Heb jij nog ballen voor mij?"...