11 mei 2007

Hart van Holland verwent relaties

Rubrieken

Hart van Holland bestaat tien jaar en de locatie besloot donderdag een select groepje van zeer goede relaties in de watten te leggen. Resultaat: een deel van de eventbranche in een badjas klaar voor een complete make over.
Daan Kraan (Sportief Holland) verloor zijn wilde haren. Nog veel meer foto's van eventcollega's in badjas...

'Ik dacht dat ze heel veel mensen zouden uitnodigen', waren de kritische en vragende geluiden van de dertig aanwezigen. Een relatie-evenement, dus een borreltje en gezellig kletsen, maar hoe anders had evenementenlocatie Hart van Holland de avond in elkaar gezet.

Eventbranche in badjas
Net op het moment dat een aantal gasten dacht: waar is iedereen, werd de selecte groep relaties meegenomen en zonder pardon in een badjas gestoken. In een zaal van de locatie in Nijkerk wachtte het make-over team van Mari van de Ven, massagestoelen met masseurs, manicuredames, een make-up tafel en lekker hapjes en drankjes.
Enthousiaste relaties
Bart van de Beek van de evenementenlocatie: 'We wilden onze topaccounts bedanken en Marco Borsato kennen ze nu wel. Vanavond kunnen ze echt genieten. We maken ze mooier aan de buitenkant en raken ze aan de binnenkant', is de poetische omschrijving van het evenement waar alle relaties enthousiast op reageerden.
Foto's

Daan Kraan van Sportief Holland in de make-over stoel? Zijn de lokken van Lennart Peeperkorn van Dechesne & Boertje eraf gegaan? En hoe is het nu met Leon Kruitwagen van de IDEA? Ga snel naar de FZ Fotoreportage .