
Na een opening met percussie en breakdance leidde presentator Rob Kamphues de gasten door het plenaire programma. Tijdens het congres, waarin het draaide om passie, drive en energie, vond onder andere de ontknoping plaats van de verkiezing Autobedrijf van het Jaar.
Christel Janssen, directeur Communicatiebron: 'Het thema was: Love it! Ondernemen, je lust en je leven. De congresbezoekers, werden uitgedaagd hun drijfveren te onderzoeken en succesfactoren te delen met anderen. De centrale boodschap van het event: als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken. Dat gevoel ontstond niet alleen bij de bezoekers in de zaal, maar ook in de samenwerking met de medewerkers van Hart van Holland en Bridge Event Facilities, die de technische invulling van het automotive event van het jaar verzorgde.'
Directeur Rob Veeger van Hart van Holland: 'In De Loods hebben we samen met René Verbruggen van Bridge Event Facilities een setting gecreëerd in de vorm van een Lagerhuisopstelling. Deze was voorzien van oplopende hoogtes waardoor er een theater werd gerealiseerd. Door de combinatie van deze opstelling, de juiste programmering en uitstekende audiovisuele middelen kon de kernboodschap op een aansprekende manier worden overgebracht. De bezoekers reageerden enthousiast op deze setting, ze zaten er letterlijk 'bovenop'. Tot slot was de combinatie met de hoofdlocatie van Hart van Holland ideaal. 'Na het congres ontvingen wij de gasten voor een uitgebreid en origineel dinerbuffet dat werd afgesloten met optredens van Berget Lewis en Dré Hazes. Kortom, we kijken terug op een fantastisch evenement waarbij weer bewezen werd dat de samenwerking tussen verschillende bedrijven tot een bijzondere prestatie kan leiden.'