Harold Warmelink, directeur van Golden Tulip Berghotel
te Amersfoort is benoemd tot de Meest Markante Horecaondernemer van Midden
Nederland 2006/2007. De jury roemt naast het vakmanschap van Warmelink zijn
maatschappelijk bewust ondernemen.
Volgens de jury onderscheidt Harold Warmelink zich door het klassieke Golden Tulip Berghotel modern en zeer eigentijds te runnen. Warmelink is een ware ambassadeur voor de bedrijfstak Horeca en een grote promotor van de stad Amersfoort.
“Toen ik net in Amersfoort werkzaam was, kwam ik er achter hoeveel Amersfoort te bieden heeft en hoe weinig mensen dat weten. Ik zet me sindsdien actief in voor de toeristische ontwikkeling van Amersfoort e.o.“ aldus een enthousiaste Warmelink over Amersfoort.
Warmelink is verder een actieve, maatschappelijk betrokken ondernemer. Dit blijkt o.a. uit het oprichten van B-ART. Doelstelling van B-ART is het creëren van een platform waar beeldende kunstenaars, startende talenten uit de beeldende kunst, politici en ondernemers elkaar 6x per jaar treffen.
Uit twaalf regionale Markant-winnaars wordt in november 2007 tijdens het Koninklijk Horeca Nederland Jaarcongres de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland 2006/2007 gekozen. De verkiezing wordt georganiseerd in samenwerking met het vakblad Horeca Entree.
Golden Tulip Berghotel maakt deel uit van Regardz Hospitality Group , die hotels en meeting centers exploiteert in Nederland.